2 april 2011

Hehehej. Har gått på stan med Johan typ hela dagen! Vi letade fotbollsskor till Johan och vi var seriöst i varenda sportbutik i hela stan haha! Tog två timmar typ, men vi hittade dom som vi letade efter! Hann inte med att kika så mycket till mig själv, men hittade två t-shirtar på gina. Bättre än inget! Blir nog en sväng i veckan också ;)



Ikväll funderar vi på att gå ut och ta en öl eller två med några vänner. Får se om vi orkar oss ut i dimman! Haha, alltså, det är dimmigt ute ^^

Kommentarer
Postat av: Hej mitt "hjärta", nu blev Gunnar glad.

2011-04-06 @ 21:30:47
Postat av: Farmor

Hej mitt "hjärta" nu blev Gunnar glad.

För övrigt,fina foton och du verkar glad och nöjd, vilket gör att jag också blir glad i hjärtat.



Kram

farmor

2011-04-06 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0