8 september 2010

Hejsvejs! Kom precis innanför dörren. Tog en liten sväng med hundarna :) Annars har jag varit i stan hela dagen, på körskolan då. Jobbade lite i deras datorer och hade en körlektion. Idag stod backning och vändning på schemat och det gick fint. Imorn ska jag in igen. Längtar så till jag har körkortet i handen!

Just det, berättade ju om min klänning igår, den jag inte fått.. Mejlade dom och sa att jag ville ha en förklaring och om jag inte fick någon kompensation för den långa väntan skulle jag avbeställa klänningen.. Fick svar idag, och gissa vad, dom skulle skicka en topp eller nått till mig :) hihi, ibland lönar det sig att ligga på. Gratis är alltid bäst!


Charlie pussas och Siri vill inte vara med..

Kommentarer
Postat av: raia

supersöt blogg!

2010-09-08 @ 18:54:45
URL: http://arra.blogg.se/
Postat av: Malin

tack så mycket :D

2010-09-08 @ 19:38:20
URL: http://manobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0