28 september 2010

Kom precis hem ifrån körskolan. Pappa skulle in till stan så jag kunde både köra dit och hem :) Det gick iaf bra. Vi övade cirkulationsplatser och jag bokade in halkan. Nu sitter jag hopkurad i soffan och dricker lite kaffe. Det är storm ute idag igen! Inte så sugen att ta ut hundarna ;) Båda två sitter och stirrar på mig och ögonen skriker "jag vill gå ut nuuuuu" haha, USCH nu fes Charlie med!! Blää, bäst jag tar ut dom nu!


Myskläder i höstvädret! Lite rosa livar upp det grå :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Tycker Charlie paminner om nagon ;) Bast att rasta mig med ibland!!

By the way... Dricker du kaffe???? AHHHHHHHHHHH!! Maste ni bli vuxna och maste JAG bli gammal!!! Kan du inte bli liten igen sa vi kan leka???

2010-09-28 @ 23:38:51
Postat av: Felicia

Svar till moster: Haha, ja! Tiden går snabbt, men det är klart jag fortfarande kan leka. Det blir man aldrig för gammal för ;)

2010-09-29 @ 11:24:51
URL: http://lillfills.blogg.se/
Postat av: Moster

Du ar sa klok du =)

Gnugg pa nasan!

2010-09-29 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0