13 september 2010

Vaknade upp vid elva och blev jättestressad. Bussen gick tio i ett och jag skulle duscha, välja kläder, sminka mig, packa, gå ut med hunden, mejla, äta o gud vet allt.. Hann fram till bussen iaf, svettig och genomblöt (av regnet då haha). Körlektionen gick ganska bra. Han tyckte jag skulle boka in halkan till nästa vecka, men är ju på utbildning då.. Skit också, så nu får jag vänta med den till i oktober någon gång..

Efter körskolan ringde pappa o sa att vi skulle kolla fotboll, visst sa ja, haha! Det gick bra där också, KFF vann med 3-0, skitrolig match :)



Kan ju meddela alla att jag tackade nej till psykologikursen.. Det känns faktiskt bra.. Jag är en person som måste gå in med 100% och jag skulle inte kunna göra det om jag har tre bollar i luften liksom. Just nu går körkortet före allt, kan inte lägga det på is en gång till.. Så nu är det bara att se framåt! Jag kan ju alltid söka nu i höst och läsa till våren om jag kommer in då. Tror det blir bäst så.

P.S Skrev fel igår kväll, det ska självklart vara Escape the Fate's tredje låt, eller när jag tänker efter fjärde.. Bad blood, Behind the mask (som man inte hört så mycket om?), Masacre och Issues. Eller har jag fel? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0