31 oktober 2010

Hallå. Usch vilken helg det blev.. Jag hade planerat den så den skulle bli perfekt med fest hos Stina på fredagen och fem timmars jobb på lördagen och en ledig söndag. Men.. På fredagsförmiddagen jobbade jag o kände mig inte alls bra, mådde skit + att jag fick reda på att jag skulle jobba från klockan 17.00-03.30 på lördagen eftersom de inte fick in något folk.. Tänkte att fan jag måste ändå åka till Stina för fan vi har inte setts sen i somras!! Och det är inte okej!! Men när jag kom hem blev det ännu sämre så det var inget annat att göra än att gå o lägga sig :( Mådde lite bättre när jag vaknade igår och kände mig tvungen att pallra mig iväg till jobbet.. Och fyfan vilken kväll/natt det blev! Så jäkla mycket folk så jag trodde jag skulle dö (mina ben har gjort det kan jag säga..)! Blev att stanna till klockan fyra i natt, men får ju bara betalt till tre eftersom man vred tillbaka klockan! :/ Nu måste jag ladda upp för måndag o tisdag för då händer det två väldigt viktiga saker...


Gud vad jag saknar dig så det gör ont :'(

Kommentarer
Postat av: Moster

Vad ar du for sjuk min sotnos?? Inte kul att ma daligt!! Jobbigt att jobba sa pa natten!! Du maste vara helt slut!! trist att du inte hann med att traffa din van!

Nu blir ju moster nyfiken om vad som hander pa mandag och tisdag??!!!



Hoppas du mar battre snart!

2010-10-31 @ 15:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0