25 november 2010

USCH. Jag har varit sämst på att blogga, jag vet. Men det har inte känts kul så har helt enkelt skippat det. Idag har jag jobbat lite, men bara ett kort pass. Jobbade mycket förra veckan. En massa nattpass. Lånat bilen en del så att jag kunnat köra hem på natten och polisen tycker tydligen det är intressant eftersom de följde efter mig med släckta ljus (får man göra det?) för att sedan blinka in mig och kolla körkort och så fick jag blåsa klockan halv tre en söndagnatt ^^ Lite scary! 

Imorn fyller pappsen 40 så jag är ledig och så blir det nog lite firande här hemma :) På lördag blir det julbord med pojkvännens familj :) Femte året i rad och det är alltid lika trevligt! <3 Sen måste jag börja packa! Jag o pojkvännen flyttar ju i nästa vecka! Känns helt overkligt, men jäkligt kul! Vi var faktiskt på Ikea häromdagen och köpte lite grejer :)


Lite nya kläder från Göteborg!

Just det, har ju inte berättat att jag var i Gbg förra helgen. Vi såg Bullet for My Valentine! Dom var sjukt bra! + att de bodde på samma hotell som oss! Helt galet haha! Vi fick bilder och autografer :) Synd som fan att inte Escape the Fate kom :'( Så jäkla besviken.. Jag hoppas dom kommer hit snart iaf! Hrm.. Som jag väntade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0