Trött

Haft en intensiv men rolig dag i skolan. Stina och jag fixade uppgiften tillslut efter allt flum ;) hihi. Gick på stan en stund och sen när jag skulle sticka snabbt till bussen glömde jag väskan i Stinas bil, så det var bara att springa tillbaka! Sån tur var kunde hon skjutsa mig till busshållplatsen så jag hann med bussen ;)


Vi ser roliga ut för nästan exakt ett år sedan (10 mars 2009)

Nu tänkte jag börja plugga första världskriget. Ska skriva en uppsats om allt som har med det att göra och det känns inte jätteroligt just nu. Skulle vara skönt att få det färdigt eftersom vi tydligen ska ha prov i det nästa vecka också..

Skitfint väder idag förresten! Våren är på gång! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)

2010-03-08 @ 20:24:59
URL: http://thisisviola.blogg.se/
Postat av: Deniece :)

Fin blogg ;)

Har frågestund hos mig!;D

2010-03-08 @ 22:12:44
URL: http://divokys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0