15 juni 2010

Hej! Vaknade upp hos pojkvännen för att sedan bege oss in mot stan. Gick där en stund o kollade på lite studenter och sedan lämnade han mig för att klä sitt flak. Jag mötte upp min syster och vi hade en riktigt trevlig eftermiddag på stan :) Jag hittade leggings o ett linne/tunnika. Ganska gulligt, men vet inte riktigt om det är min stil men det får det väl bli nu. Har varit ett jäkla tjabb om kläder idag eftersom det är pojkvännens student imorn så först ska jag ha på mig nått på dagen för att byta om till något när vi ska ut på kvällen. Vet inte om jag ska gå på "festlig" eller "skön" stil ^^ Jaja, packar ner allt ihop så får vi se imorn! Blir antagligen inte tid för uppdatering imorn iaf. Godnatt!


Linnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0