12 juni 2010

Jag har tagit studenten!! :D Kan inte riktigt inse det och vet inte när jag kommer att göra det :P Hade en riktigt rolig studentdag med fina släktingar o vänner som gjorde min dag helt underbar! Så tack alla! :) <3


Fyfan va' vi är bra!

Igår var jag inte så pigg, men det var bara att gå upp o börja göra sig i orndning för ännu en bal, denna gången med min pojkvänns skola. Jag piggnade till och det blev en riktigt trevlig kväll tillslut :) nu blir det att ladda om för nästa studentfirande på onsdag för pojkvännen o bästa vännen :D

Kommentarer
Postat av: Moster

Sicka fina studenttjejer!!! Grattis och lycka till med allt ni tar er for!

2010-06-12 @ 16:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0