Vilken dag!

Kom hem för ca en timme sen från stan. Följde som sagt med mamma & lillasyster till frisören och sedan blev det modehuset. Guuud vad fina vårkläder som kommer in! Blir kär och vill bara ha och ha och ha.. Men tyvärr räcker ju inte studiebidraget till allt, så det fick bli en tunnika för 49 spänn haha :P Fast jag hittade en superfin skinnjacka som jag ska köpa nästa vecka när pengarna kommit :)

Fan vilket väder det är ute.. När vi åkte bil var det så halt så abs:en gick igång när vi bromsade och körde i typ 20km/h. Usch, sen körde vi fel hela tiden och jag glömde min väska på mc donalds.. Haha, jag fattar inte hur vi lyckades med allt! Väskan blev inte snodd iaf, så där hade jag tur!


Jag och syster blev så himla uttråkade hos frisören, men vi kan alltid roa oss ;) hihi..
Tur att modehuset blev roligare!

Kommentarer
Postat av: vendela

Jap, direkt tagen från min kamera :)

2010-02-22 @ 21:50:47
URL: http://justvendela.blogg.se/
Postat av: vendela

hihi tror du inte på mig kan jag lägga upp flera bilder därman till och med ser mitt finger ;)

2010-02-22 @ 21:59:19
Postat av: Carolina

Jag har nog världens roligaste mini-tävling i min blogg just nu!

"Avatar your face" och få chansen att bli länkad i min meny under en hel vecka. Kom igen, var med du också :D



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2010/february/avatar-your-face.html

2010-02-23 @ 02:55:38
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0