9 februari 2010


Hej!

Sitter i skolan, väntar på bussen och drömmer mig bort.. Är så sugen på en tatuering! Jag har tänkt på det nu i ett halvår ungefär, men jag vet inte riktigt vad för motiv jag vill ha.. Igår var jag på biblioteket en stund och då såg jag en bok med massa tatueringar.. Då blev jag riktigt sugen!

Jag vet iaf att jag vill ha den i nacken eller handleden/fotleden. hrm! Dessa har jag tänkt på:

Den första är skorpionens tecken (ja, jag är skorpion) och den andra står för året jag är född (fårets år).

Dessa kan bli jäkligt snygga i nacken :) Andra motiv jag har funderat är på texten "escape the fate" bara för jag älskar det bandet, men jag vet inte om jag någon gång kommer ångra det.. Älvor är snyggt också..

Hm, jag vet inte riktigt, så jag får nog tänka över detta ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0