7 februari 2010


Gokväll.

Idag har det inte hänt mycket kan jag säga.. Jag o älskling har bara slappat hela dagen! Jag har hjälpt honom att packa lite, men annars har vi bara spelat tv-spel och gosat.

Detta spelade vi på hans gamla gamecube, skitkul! Fast jag är världens sämsta förlorare..

Nu är jag hemma iaf och det blir kålpudding till middag (lite sen kanske?) och det är väl inte min favorit direkt! Fast mycket sås och pilla bort kålen så går det ;)

Stina och jag har pratat lite om att åka på någon kryssning, bara komma bort ett tag liksom och det hade varit jäkligt kul! Det är ju bara att pengarna inte räcker till allt man vill.. Men vi får väl se ifall vi kan klämma in det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0