6 februari 2010


Tjo!

Ett snabbt inlägg innan jag går in i duschen :) Pojvännen stack tidigt i morse, men ska hem till honom igen lite senare. Måste passa på att träffa honom nu innan han sticker till Irland på måndag :(

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, vi får väl se vad dagen har att bjuda på! Jag kommer definitivt skriva lite senare för att uppdatera :)

Förresten, när jag klev upp ur sängen och kollade ut genom fönstret ser jag att dem rider utanför! Åh vad jag saknar att rida alltså :( Jag önskar att vi kunde ha häst, men det tar ju så jäkla mycket tid.. Vi får väl se i framtiden, det kanske är något jag kan sträva efter? Att kunna börja rida igen och skaffa egen häst.




I morse duschade min syster vår hund och hon var så söt och somnade nästan i duschen! Hihi :)


Kommentarer
Postat av: Bellezza

aww hästar <3<3

2010-02-06 @ 14:08:21
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0