11 februari 2010


Hejsan.

Sitter i sängen och dricker varmt citronvatten med lite honung i och ska snart börja plugga lite tänkte jag.. Det behövs!

På måndag är det redovisning för en reklambyrå. Vi ska visa våra gerillakampanjer och få lite kritik, både bra och dålig antar jag. Jag är skitnervös! Fast jag känner mig säkrare än någonsin på att verkligen göra det.. Tror jag.. Tack vare en väldigt bra lärare :)

Jag har faktiskt jobbat lite med projektarbetet idag, så det är jag jävligt nöjd med. På eftermiddagen hade vi religion, det är fan mitt favoritämne just nu tack vare den sköna läraren vi har!



Läraren bjöd på kaffe och mitt blev lite konstigt.. Men det var gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0