27 augusti 2010

Äntligen fredag! Godisdag hihi :) Har knappt kunnat hålla mig borta från godsakerna i veckan när jag bara varit hemma, men idag är det helg så äntligen får jag gotta mig :D Idag har jag och mamma städat hela dagen så vi förtjänar en myskväll.

Vet inte riktigt vad helgen har att erbjuda för mig. Pojkvännen åker till skåne så det ser ut som det bara blir familjemys. Juste, på lördag kommer "TV-laget" hit och ska spela fotboll. Kända gamla fotbollsspelare ska spela en match mot "vårt" lag här hemma så det kan nog bli kul att kolla på! Är bjuden på fest också, så får se hur det blir!


Förresten, gud vad snabbt sommaren har gått!! Känns som det var igår jag tog studenten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0