18 augusti 2010

Ännu en dag då jag inte gör någonting. Detta börjar gå mig på nerverna! Datorn är skittråkig, finns inget att göra i huset o jag kan inte motionera för jag är "sjuk". Är depp som fan och känner att något måste förändras! Jag vet inte riktigt vad än.. Kan inte fatta att jag måste vänta två månader tills jag förhoppningsvis får börja jobba.. Visst, jag ska ta tag i körkortet nu, men varför gör jag inte det då? Jajajaja. Känns som om jag vill börja om mitt liv från början och förändra lite saker, det hade varit skönt :)

Förövrigt hade jag en helt sjuk dröm inatt (som vanligt^^). Jag hade typ rånat en bank med min familj o några vänner så jag blev satt i fängelse men alla andra kom undan.. Var skitarg o sa att jag var oskyldig så tillslut så släppte polisen ut mig men då tog det typ tio minuter så tog dom mig igen men satte fast mig med handbojar i en bänk mitt i stan. Stört! Har en sådan där "tyda-drömmar-bok" och den sa att jag skulle gifta mig med en polisman typ :) Det låter ju skojsigt :P


Min framtida man då ^^ haha not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0