2 april 2010

Kvällen igår blev verkligen händelserik! Stina skrev till mig att hon var festsugen och det var ju jag med så hon bestämde sig för att göra nått galet och hämta mig och sedan köra upp till Alexandra, och det är ca 12 mil hemifrån mitt :P Ja, sagt och gjort, vi var inte framme hos Alexandra förrens typ halv tolv igår kväll :P Vi festade lite i hennes lägenhet för att sen dra ut på stan. Det var inte så mycket ställen öppna som vi trodde så vi tröttnade ganska snabbt och ville gå hem igen, men kruxet var att vi var tvugna att få tag i en madrass som vi kunde sova på! Alexandras kompis lånade ut en till oss som vi hämtade och fick gå några kilometer med hem till lägenheten. Polisen tyckte det såg lite misstänktsamt ut så vi blev stoppade av dem vid typ halv två :P haha, var lite kul! Mysig natt och dag har det vart iaf :)

När jag kom hem blev det att ta det lugnt o laga lite mat, pastasallad :) Nu har vi precis kollat klart på talang och solsidan, de bästa programmen på tv just nu om ni frågar mig! Gubben från Chile på talang var grym. Älskar när man har lite förutfattade meningar om någon och den bevisat motsatsen :P


Bästa programmen på tv just nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej !

Fin blogg du har :D Kom gärna och besök min blogg & rösta på min bikini :D Ha en bra dag ! ;)

2010-04-02 @ 22:43:58
URL: http://gronaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0